Enduro po mojemu - krzaki i gubienie szlaku (Guciów, Bondyrz, Malewszczyzna, Lasowce)

Środa, 13 lipca 2011 · Komentarze(3)
Kategoria Wycieczki 2011

Hej Andrzej! Cieszę się, że podobają Ci się zdjęcia. Napisz mi, gdzie poprawić opisy. Wiem, że ze stokiem narciarskim przesadziłem, bo to Huta Senderki:) Reszta zgadza się z mapą i miejscami, przez które przejeżdżałem.

bnegative 06:52 wtorek, 18 grudnia 2012

Przypadkiem znalazłem te zdjęcia które bardzo mi sie podobają ale jako mieszkaniec (do czasów studiów) wsi Malewszczyzna mam kilka zastrzeżeń do opisów, głównie dotyczące mojej Malewszczyzny, źle opisują widoki na sąsiednie wsie. Swoja drogą cieszy mnie to, że do tej pory pamietam te widoki. Powodzenia na kolejnych wycieczkach rowerowych.

Andrzej T. 22:55 poniedziałek, 17 grudnia 2012

Widoczki zachwycają, co jeden to piękniejszy :) w sumie bardzo daleko nie mam na Roztocze, wiec może kiedyś tam zawitam :]

uluru 11:06 czwartek, 14 lipca 2011
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nnejt